środa, 30 lipca 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez 2 Blogi. A mianowicie przez Alice Spencer ( http://untouched-undead.blogspot.com/ ) i przez Etna de Wus ( http://www.wardress-guard.blogspot.com/ ).
 Za nominacje serdecznie dziękuję :)









Pytania od Alice Spencer :
1. Ulubione zajęcie oprócz spania?
2. Czy miewasz koszmary senne?
3. Co sądzisz o homoseksualistach?
4. Masz jakiś sekret który wolałabyś zachować tylko dla siebie?
5. Czy posiadasz rodzeństwo, lub inne zwierzęta domowe?
6. Najgorsza piosenka jaką usłyszałaś?
7.  Najbardziej nudny film jaki obejrzałaś?
8. Gdzie planujesz spędzić te wakacje?
9. Jakie masz plany na przyszłość?
10. Z czego czerpiesz wenę do pisania?
11. Czy to pytanie jest według ciebie interesujące, albo kreatywne ?

Moje odpowiedzi :
1.Słuchanie muzyki,śpiewanie,siedzenie na necie,czytanie ciekawych książek,granie na gitarze.
2.Niestety tak :/
3.Jeśli chodzi o to czy jestem tolerancyjna, to tak jestem tolerancyjna.
4.Raczej tak ;)
5.Nie haha :D
6.Uuu jest ich wiele, poczynając od piosenek disco polo, po takie piosenki jak "Friday" Rebecc'i Black
7.Hym... a wiesz,że nie wiem. Z reguły nie oglądam nudnych filmów,jeśli opis mi się nie podoba to po prostu tego nie oglądam,albo zaraz wyłączam.
8. W domu.
9.Mam ich wiele,ale to tajemnica ;)
10.Szczerze, to chyba sama z siebie, z własnej wyobraźni. Na pewno w jakimś też stopniu z seriali i filmów jakie oglądam lub książek jakie czytam, ale wole tworzyć własną historię, niż coś kopiować.
11.Em... trochę zastanowiło mnie to pytanie ... więc zostawię je bez odpowiedzi :D

Pytania od Etna de Wus:
1. Jakie filmy chcesz aktualnie obejrzeć?
2. Czego boisz się najbardziej?
3 Jaki jest Twój najstraszniejszy koszmar jaki zapamiętałeś/łaś? Opisz go.
4 Jaki film mogłabyś/mógłbyś oglądać na okrągło?
5 Jaką książkę aktualnie czytasz?
6 Czego boisz się najbardziej? Jakaś fobia?
7 Z kim sławnym chciałbyś/chciałabyś się spotkać? Jakich 5 pytań byś zadał(a)?
8 Jaki zawód chciałbyś/chciałabyś podjąć w przyszłości?
9 Jaki jest twój ulubiony cytat?
10 Jak opiszesz burzę?
11 Z jaką postacią fikcyjną Ci się kojarzę?

Moje odpowiedzi:
1.Zamierzam m.in. obejrzeć film pt. "Niezgodna".
2.Szczerze to nie wiem.
3.Oj sporo ich było i z reguły zaraz je zapominam więc go nie opiszę :D
4.Sporo ich jest, więc podam kilka ale jest ich pewnie więcej.A więc : "Beastly", "Karate Kid", "The last song", "Jestem numerem 4" ,  " Niezłomny","Twój na zawsze" , i wiele, wiele innych :)
5.Pamiętniki wampirów: Szał.
6.Pająków.
7.Hym... z wieloma osobami. Ale najbardziej to chyba z Eric'iem Saade. 5 pytań do niego hym... sama nie wiem, pewnie by mnie na poczatku zatkało :D A potem to by były spontaniczne pytania wiec ich teraz nie podam :D
8.Dziennikarstwo, to zawód jaki bym chciała podjąć.
9.Mam ich parę, ale wymienię jeden ,bo nie chce wymieniać wszystkich,bo trochę tego jest.A więc cytuję : "Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia."
 10. Haha :D Dobre przypomniało mi się zadanie z podstawówki. "Opisz burzę" :D Czekaj poszukam zeszytu z podstawówki :D A teraz na poważnie.Burza to ciekawe zjawisko, piękne, niebezpieczne i nieprzewidywalne, takie trochę jak ja i moja osobowość.
11.Nie znam  cię ,aż tak dobrze więc trudno jest mi to ocenić.Gdybym cie znała bardziej,może mogłabym porównać cię do jakiejś postaci fikcyjnej.

Blogi,które nominuję to:
1.http://boyincurls.blogspot.com/
2.http://my-world-is-your-name.blogspot.com/
3.http://fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com/
4.http://inside-evil.blog.pl/
5.http://before-you-fall-down.blogspot.com/
6.http://www.aquasenshi.blogspot.com/

Pytania dla was to:
1. Porażki życiowe cię załamują czy dają kopa energetycznego do dalszych działan?
2.Co uważasz za swój sukces?
3.Masz swojego idola? Jak tak to kto to jest?
4.Co wolisz: Film czy serial?
5.Jakie książki czytasz najchętniej?
6.Czy wierzysz w to,że kiedyś istniała magia?
7.Myślisz,że marzenia się spełniaja?
8.Boisz się nocy/ciemności?
9.Co cię uspokaja/wycisza?
10.Co robisz najchętniej w wolnym czasie?
11.Lubisz odpowiadać na pytania?

Jeśli zostałeś nominowany musisz odpowiedzieć na moje 11 pytań,a następnie nominować 11 (lub mniej jeśli więcej nie znasz,lub więcej na to nie zasługuje) blogów i zadać im 11 pytań. :D


1. Ulubione zajęcie oprócz spania?
2. Czy miewasz koszmary senne?
3. Co sądzisz o homoseksualistach?
4. Masz jakiś sekret który wolałabyś zachować tylko dla siebie?
5. Czy posiadasz rodzeństwo, lub inne zwierzęta domowe?
6. Najgorsza piosenka jaką usłyszałaś?
7.  Najbardziej nudny film jaki obejrzałaś?
8. Gdzie planujesz spędzić te wakacje?
9. Jakie masz plany na przyszłość?
10. Z czego czerpiesz wenę do pisania?
11. Czy to pytanie jest według ciebie interesujące, albo kreatywne - See more at: http://untouched-undead.blogspot.com/#sthash.E00Zs1V5.dpuf
1. Ulubione zajęcie oprócz spania?
2. Czy miewasz koszmary senne?
3. Co sądzisz o homoseksualistach?
4. Masz jakiś sekret który wolałabyś zachować tylko dla siebie?
5. Czy posiadasz rodzeństwo, lub inne zwierzęta domowe?
6. Najgorsza piosenka jaką usłyszałaś?
7.  Najbardziej nudny film jaki obejrzałaś?
8. Gdzie planujesz spędzić te wakacje?
9. Jakie masz plany na przyszłość?
10. Z czego czerpiesz wenę do pisania?
11. Czy to pytanie jest według ciebie interesujące, albo kreatywne? - See more at: http://untouched-undead.blogspot.com/#sthash.E00Zs1V5.dpuf
1. Ulubione zajęcie oprócz spania?
2. Czy miewasz koszmary senne?
3. Co sądzisz o homoseksualistach?
4. Masz jakiś sekret który wolałabyś zachować tylko dla siebie?
5. Czy posiadasz rodzeństwo, lub inne zwierzęta domowe?
6. Najgorsza piosenka jaką usłyszałaś?
7.  Najbardziej nudny film jaki obejrzałaś?
8. Gdzie planujesz spędzić te wakacje?
9. Jakie masz plany na przyszłość?
10. Z czego czerpiesz wenę do pisania?
11. Czy to pytanie jest według ciebie interesujące, albo kreatywne? - See more at: http://untouched-undead.blogspot.com/#sthash.E00Zs1V5.dpuf

12 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące odpowiedzi :)
    Co do filmu ,,Niezgodna" szczerze polecam. Byłam na nim w kinie i wkręcił mnie niesamowicie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję za nominację :* Odpowiedzi są już dostępne na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, niedawno założyłam tumblr zaczęłam pisać fanfiction i zbieram grono czytelników. Proszę nie traktuj tego jak spam a jak zaproszenie. Zależy mi na tym abyś w wolnej chwili przeczytała, wyraziła opinię? Potrzebuję nie tylko pochwał, ale i krytyki :)
    loumydarling.tumblr.com (menu->twórczość)
    Jeśli masz tumblr naturalnie proszę Cię też o follow :)

    Miłego dnia, Mandy :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani spamerce, Alice Spencer mówi stanowcze do widzenia. Nie wiem co Cię podkusiło żeby spamować blogi na blogspocie, skoro prowadzisz tumblra? Ja w tym sensu nie widzę. SPAM oj spam wszędzie... co to będzie co to będzie. Masakra będzie! Trzeba takich łobuzów tępić, bo tylko blogi zaśmiecają. Wpadła, zostawiła spam i se poszła. Oj nieładnie, nieładnie. Wątpię żebyś miała tam wielu czytelników, skoro większość takie wiadomości od razu usuwa. Tobie Viki radzę też to zrób, bo ja szału bym dostała na Twoim miejscu! Weszłam z ciekawości i co widzę? One Direction a jakże! A niech was cholera weźmie! Co drugi blog na blogspocie jest o tych gwiazdkach i Bieberach! Mogłam się tego domyślić po adresie miniloga. I ja się nie dziwie dlaczego większość ludzi uważa ich za pedałów, skoro fanficki właśnie tak ich kreują. To obrzydliwe, ale na szczęście mnie nie interesuje taka tematyka. Tyle w temacie .

      Usuń
    2. Masz racje Alice, to jest spam,chociaż autorka komentarza napisała,że "to nie spam". Też nie rozumiem po co zostawiac takie komentarze i to na blogspocie skoro ma opowiadanie na tumblr.

      Usuń
    3. Tak się składa że weszłam na jej bloga, prowadzi też na blogspocie. Też o szanownych pedałkach i przeczytałam i o mało co nie zwymiotowałam, bo co przeczytałam było po prostu obrzydliwe. Chłopak robił loda drugiemu chłopakowi. fuuuj! Jak można pisać takie rzeczy? Przecież to obrzydliwe. Ogólnie ostatnio jest masa blogów o 1D, Justinie Bieberze, Harrym Potterze, pamiętnikach Wampirów a nawet Zmierzchu! Zmierzchu rozumiesz?! Jak tak można? Zmierzch, no żesz ja pierdolę za przeproszeniem! Autorki chyba nie mają już wyobraźni że piszą na podstawie książek, dlatego ja doceniam opowiadania autorskie, takie jak na przykład Twoje. Autorka chyba nie wie co to jest spam. Jest to niechciana wiadomość, a spamer to taka osoba które wchodzi na twojego bloga, żeby zostawić reklamę. Np. Super piszesz, masz ciekawego bloga, wpadnij do mnie : link.pl. O przykład masz właśnie takiego komentarza zostawionego przez dziewczynę. Nie Spam? No jasne że tak! Należy to rozróżniać i usuwać. Bardziej nieogarnięta bloggerka nie uzna tego za spam. Po pierwsze o tym że jest to niechciana wiadomość, traktuje już pierwsze zdanie : Założyła tumblra (i co mnie to interesuje?) ale nie zostawiła tej wiadomości ba innym tumblrze, tylko zaleciała aż na blogspot, gdzie prowadzone są blogi, a nie miniblogi. A to jest różnica. Po drugie dodała link do swojego bloga (a jeśli tak się dzieje, to wiadomo to wiadomo po co zostawiła komentarz) I po trzecie : szczytem bezczelności jest poproszenie kogoś o ,,follow'' jak to określiła spamerka. (nazywajmy rzeczy po imieniu) Takie komentarze to szczyt bezczelności. Taka jest prawda.

      Usuń
    4. Zdecydowanie to spam,ale wiesz nie każdy to wie, albo wie i udaje,że niby to nie spam :D Nie wiem jak to jest w przypadku autorki tego komentarza.Też zerknęłam na jej bloga,ale opuściłam go bardzo szybko,bo tematyka mnie nie interesuje ;/ Nie wiem dlaczego fani tego zespołu sami z nich robią gejów,a później dziwią się,że hejterzy ich wyzywają od różnych. Dziwne to i nierozumne ;/
      Miło mi,że doceniasz moje opowiadanie,staram się żeby było oryginalne i nie było na podstawie żadnej książki czy filmu :)

      Usuń
    5. A kogo interesuje robienie loda chłopakowi ?! Czytałam że autorka jest z mojego wieku... nie, nie nie. To jest jakaś masakra ;/ Sama się nad tym zastanawiam, dlaczego tak jest. Ogólnie nienawidzę ff o zespołach i książkach. Nienawidzę 1D i Biebera i nie wiem jak można tego słuchać i jeszcze czytać o tym i robieniu loda ;/ Jestem wierna zespołowi Linkin Park, Imagine Dragons, Nickelback czy One Republic i takich gówien za przeproszeniem nie słucham ;/ Te zoespoły Tworza naprawde piękną muzykę a sa tak niedoceniane. Wspaniałe są dwie ballady Linkin parku Powerless i Roads Untraveled, piosenki Somewhere I Belong czy New Divide, a Imagine Dragons podoba mi się bardzo ich najnowsza Battle Cry. One rebublic? All the right moves albo stop and stare. Nie ma na mojej playliście niczego 1D albo Biebera i jestem z tego bardzo dumna. No... to tyle jeśli chodzi o piosenki jakich najczęściej słucham :) oczywiście że je doceniam, bo autorskie opowiadania nie są doceniane w blogosferze, przynajmniej moim zdaniem :)

      Usuń
  4. dziękuję za nominację,poztaram sie odpowiedzieć na twoje pytania,a tym czasem tak jak prosiłaś informuje i zapraszam na 10 rozdział CURLS 2. Mam nadzieję,że Ci sie spodoba i zostawisz po sobie ślad. :] http://boyincurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę znaleźć zakładki SPAM, więc pisze tu :)

    Na http://heksville.blogspot.com pojawił się 1 rozdział :D

    Ściskam,
    ~ Carmen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmen, bo tej zakładki w ogóle nie ma!

      Usuń
    2. Do Carmen: Twoje zaproszenie nie uważam za spam,bo czekałam od dawna na twój pierwszy rozdział :)

      PS: Zakładkę spam już właśnie utworzyłam :)

      Usuń