poniedziałek, 14 lipca 2014

KOMUNIKAT!

 Witam wszystkich którzy wchodzą na mojego bloga. Od dłuższego czasu pod najnowszym rozdziałem nie przybywa komentarzy :( Nie wiem czym to jest spowodowane:( Z rozdziału na rozdział kiedyś przybywało komentarzy,następnie był czas ,że ubywało komentarzy,ale nie o tak drastyczną ilość jak teraz,było to góra dwa trzy komentarze mniej niż pod poprzednim rozdziałem. Ja ze swojej strony robię wszytko aby wam czytało się lepiej, staram się wypełniać wasze prośby. Jeśli sytuacja się nie poprawi,nie wiem czy nie usunę bloga,bo po co go pisać skoro wie się,że prawie nikt go nie czyta, a przynajmniej nie komentuje,bo liczba odwiedzin powiększa się,a liczba komentarzy nie.Szkoda jest tylko mi ludzi którym rzeczywiście podoba się moja opowieść,bo mam nadzieję,że tacy są :) Czekam więc na wasze komentarze i mam nadzieję,że nie będę musiała usunąć bloga, bo mam wiele ciekawych pomysłów, a nowy rozdział jest już gotowy i czeka na was. Pojawi się jak tylko przybędzie liczby komentarzy pod najnowszym rozdziałem.
A więc drogi przybyszu,jeśli już jesteś zostaw po sobie ślad.Ciebie to nic nie kosztuje, a dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam Viki :*

25 komentarzy:

  1. NIe martw się Viki :* Tez tak miałam na swoim nowym blogu,jednak pamiętaj...ważne jest mieć tych swoich 10 czytelników,którzy napiszą Ci długie komentarze z miłymi słowami, niż fałszywych 50 czytelników,którzy nawet nie przeczytają rozdziału.GŁOWA DO GÓRY! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Wiktoria O. Za żadne skarby świata nie usuwaj tego ! Nie powinnaś przejmować się małą liczbą komentarzy. Co z tego, że masz niewielu prawdziwych czytelników ? Ważne, że są, a najważniejsze to to aby nie byli zawiedzeni, że nagle im usuwasz tak wspaniałe opowiadanie... byłabym nieźle wkurzona, że czytam czytam, a tu nagle bum... blog usunięty i nigdy nie dowiem sie co dalej... Nie zniechęcaj się i pisz dalej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam za te miłe słowa :) Czytając to poprawia mi się humor, a także zachęca mnie do dalszego pisania :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciocia Alcia wpada zostawić komentarz :) U mnie na blogu też jest ich mało ;/ Znaczy liczba jest zadowalająca, ale zawsze mogło być więcej. problem z czytelnikami jest taki że 10 osób zostawi długi komentarz, a pozostałe 10 napisze ci kom o treści ,,super opowiadanie zapraszam do siebie ,,link do bloga'' Radzę ci takie komentarze usuwać. Powinnaś utworzyć zakładkę SPAM, to jest właściwe miejsce dla takich fałszywych beznadziejnych spamerów. Spamer nie przeczyta żadnej twojej notki. Zostawi komentarz zawsze taki, co to doskonale pasuje do treści posta, da link do bloga, i (przepraszam na wyrażenie) spierdala. Nie usuwaj bloga! Ja sama chciałam usunąć, ale to przecież jest twoje hobby, i jeśli sprawia ci to przyjemność nie rezygnuj z niej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje Alice,są tacy, którzy nawet nie przeczytają rozdziału, a komentują i przede wszystkim zostawiają link do swojego bloga i wchodzą tylko raz,więcej ich się nie zobaczy. Jak ja odwiedzam czyjegoś bloga pierwszy raz, to zawsze czytam rozdział i jeśli mi się spodoba to wracam regularnie,zapraszam także na swojego bloga,bo chcę zwiększyć zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszeeee
    Nie usuwajj tego
    :)
    czytam twoje opowiadanie regularnie
    Ps. Zapraszam na 16 http://aquasenshi.blogspot.com/2014/07/rozdzia-16_18.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A zakładki spam, jak nie było tak nie ma ;/ Więc piszę tu.
    Nominowałam cie do Liebster award. Więcej szczegółów tutaj : http://untouched-undead.blogspot.com/2014/07/liebster-award-fifth-time_20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację :* Zakładka ze spamem nie utworzona,bo jakoś nie miałam na to czasu.Ale w wolnej chwili pewnie to zrobię

      Usuń
    2. Proszę bardzo :) Czekam na nowy rozdział u ciebie :)

      Usuń
  8. Panikujesz.
    Patrzę, że prawie wszystkie rozdziały zebrały ponad dziesięć rozdziałów, z wyjątkiem dwóch czy trzech, których statystyka wahała się od trzech do ośmiu. Ludziom nie zawsze się chce komentować, pomimo, że przeczytają. Znam to z autopsji - z czternastu tysięcy osób nabijających mi licznik komentują trzy i to tylko wtedy, gdy mają dobry dzień, więc nie ma tu co płakać, że Ci komentarzy ubywa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka "prawie wszystkie rozdziały zebrały ponad dziesięć komentarzy" :D

      Usuń
    2. Hej :) Domyśliłam się,że miało tam być komentarzy a nie rozdziałów ;D
      Rozumiem,że nie każdy ma czas komentować, ale skąd mam wiedzieć,że komuś to się podoba? Wystarczyłoby chociaż krótkie słowo " czytam", jeśli ktoś nie ma czasu na bardziej szczegółowy komentarz. Mam jednak nadzieję,że czytelnicy znajdą tą minutkę i poświęcą ją na komentarz :) Dzięki za opinię :) Pierwszy raz widzę twój komentarz na moim blogu,więc nie wiem czy jesteś moim stałym czytelnikiem. A i właśnie po to są komentarze,żeby wiedzieć,kto czyta bloga :D

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Szczegóły tutaj:
    http://wardress-guard.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html
    PS Nie panikuj. Masz wielu fanów i czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za nominację :)
      PS: Mam nadzieję,że mam wielu czytelników :D Ale wolałabym o tym wiedzieć,a jedyną drogą na to jest zostawienie przez nich komentarza i dodanie do obserwatorów :)

      Usuń
    2. W pełni Cię rozumiem. Chciałam też w ten sposób dowiedzieć się kto czyta mojego bloga. Zaczęłam od tego, że po danej iliości komentarzy będzie następny rozdział. Zniechęciłam tylko tym do siebie czytelników. Zły start. Poprawiłam się i teraz nie naciskał tak na te komentarze. Przywiązuję dużą wagę do tego co ludzie w nich piszą, ale nie wymuszam. Mam postawioną notkę pod każdym wpisem, że mi zależy i jakoś leci. Wierzę, że są ukryci czytelnicy. W dzisiejszych czasach każdy jest zabieganych i nikt na nic nie ma czasu. Takie życie. Pisz dalej. Życzę Ci dużo weny!

      Usuń
    3. Nie będziesz miała czytelników jeśli piszesz tylko bloga a nie zajmujesz się jego promocją. Nie mówię tu o spamie, chociaż sama spamuję. Warto jest czytać inne blogi i komentować bo to daje ci największy ruch oprócz wyszukiwarki google. Jeśli znajdziesz ciekawy blog napisz długi sensowny komentarz (oczywiście związany z treścią notki) Kiedy będziedz pisać wybierz odpowiedz jako : Nazwa/ Adres Url. W nazwie napisz swój nick, a w pole url wpisz link do swojeo bloga. Na końcu dodaj informację że zapraszasz go w wolnym czasie na blog. Wczoraj miałam 6 wejść na swój blog z twojego a z googli o dwa mniej. Ta metoda jest skuteczna bo oprócz czytelnika potencjalnego zyskujesz dobre linki do bloga co zapewnia mu pozycję w wyszukiwarce :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :) ja też mam nadzieję,że to brak czasu wpływa na małą ilośc komentarzy, a nie brak czytelników :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Alice tobie też dziękuję za wskazówki :) I również pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Proszę bardzo :) Poczytaj trochę o promowaniu bloga w internecie. Większość będzie pisała o tym samym czyli że komentowanie na blogach przynosi najwięcej efektów. Sama zauważyłam, ale efekty są dość mizerne, bo najwięcej wejść mam z wyszukiwarki. Te wejścia pojawiły się też niedawno. Oprócz tego bardzo niewielki ruch jest z kilku spisów blogów do których dodałam swojego bloga. (chodzi mi o katalog blogów) Warto się tam zgłosić, dodać ciekawy opis, i czekać na efekty. Na pewno się pojawią, ale będą mizerne. Oprócz tego co przyciąga czytelników na bloga to dobra treść. Nie jakieś kurde nie wiem.... błędy ortograficzne, interpunkcyjne, jakieś wymyślne czcionki ustawione na stronie, których nie da się poczytać. No i oczywiście wygląd bloga. Też wbrew pozorom jest ważny. Mogłabyś go nieco upiększyć, za pomocą kodów CSS, które wstawiasz w sekcji -> Szablon -> Zaawansowane -> Dodaj arkusz CSS. I cała filozofia :) trochę porad dotyczących komentowania tutaj Coś o zwiększaniu liczby czytelników tutaj i przydatne kody CSS na blogspot tutaj. Oczywiście jeśli wpiszesz w wyszukiwarkę Kody Css blogspot, wyskoczy ci tego masa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. Dziękuję za wskazówki ;) Jeśli chodzi o dodanie bloga do katalogu blogów (opowiadań) to mój blog już w jednym katalogu jest i to od bardzo dawna. Jeśli chodzi o wchodzenie na inne blogi i komentowanie,to robię to często,ale nawet bywa tak,że komentuje jakiegoś bloga regularnie,bo fabuła jest ciekawa i ją czytam to i tak z tego bloga nie mam odpowiedzi,czyli działa to w jedna stronę,ja czytam i komentuje,ktoś już nie ;/ No ale trudno nic się na to nie poradzi. Jeśli chodzi o kody Css to u mnie czasami niektóre nie działają. Czytałam o tym w internecie i jest to zapewne jakiś błąd w blogerze,czasami tak się zdarza. Miałam też taką sytuację,że nagłówek po wgraniu miał inny kolor niż powinien, ale na to jest rada,bo można najpierw go wgrać do neta,a później z linku wgrać na blogera. Ale na to,że niektóre kody css nie działają nic nie poradzę. Zamierzam parę jeszcze wypróbować,bo być może będą działać.Zaglądnę na te strony,które podałaś,być może tam znajdę coś ciekawego co będzie działało ;)

      Usuń
    8. Nie chodzi mi o komentarze ale o wejścia z tych blogów które komentujesz. Są jakieś? Sprawdzasz źródła ruchu sieciowego? Wiesz skąd masz najwiekszy ruch u ciebie? Wyszukiwarka blogi, a może inne? Sprawdzasz to? Ja obecnie przywiązuje do tego największą uwagę. Dobro się zwraca. Jeśli ty komentujesz, ktoś skomentuje tobie. Jak to ci kody nie działają? Z jakich ty stron je pobierasz? Poszukaj w google będzie ich masa. Te które podałam działają nawet u mnie. Z resztą widać że dzięki nim blog u mnie wygląda nieco inaczej. Pozdrawiam

      Usuń
    9. Sprawdzam obszar ruchu sieciowego,ale wejśc z tych blogów nie mam. A co do kodów, to brałam je z bardzo znanego blogu z pomocą. Ale dobra zostawmy już te kody w spokoju :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
    10. Dziwne. Ja mam wejścia z blogów gdzie ktoś polecił mój blog, jak na przykład u Evelyn Monster w blogowych bestach czy jakoś tak. Jest to zwykle jedno wejście, ale zawsze coś :D A sprawdzasz na jakie hasła najczęściej wyszukiwany jest Twój blog? Wyszukiwane słowa kluczowe. Niby przydatne, ale nie mogę nic przeczytać kiedy fraza jest zbyt długa, bo kliknąć się nie da nawet. :D ostatnio czytałam że warto jest uzupełniać opis na potrzeby wyszukiwania, bo dzięki temu zapewniasz sobie pozycję w google wpisując słowa kluczowe w wybranym poście. Znany blog z pomocą? Hafija blogger design czy tajemniczy ogród? U tej pierwszej tylko kilka kodów działało. Nie mogłam wstawić czcionki z google fronts, i musiałam pisać na forum bloggera, ale już wiem co i jak. ogólnie instrukcji z tego bloga jak boga kocham nie polecam :) Pozdrawiam. Aha, warto też dodać etykiety do posta. :)

      Usuń
    11. Nie,to żaden z tych blogów. Ale to raczej nie była wina kodów w moim przypadku,tylko bloggera. Może teraz będzie już ok,nie wiem :D Planuje zmianę wyglądu bloga. Wraz z nowym rozdziałem pojawi się nowy wygląd, a nowy rozdział już niedługo :)

      Usuń