środa, 6 maja 2015

Komunikat

Witajcie kochani :) Rozdział miał pojawić się 26 kwietnia,ale czekałam na wasze komentarze,bo myślałam, ze nie przeczytaliście jeszcze rozdziału,ale widzę,że chyba się nie pojawią. Miałam dodać dziś rozdział,ale stwierdziłam, że go poprawię. Chcę wzbogacić go o parę rzeczy, dlatego premierę nowego rozdziału planuję na 12 maja, może szybciej :) Obiecuję będzie się działo, dlatego warto poczekać. Ściskam mocno, wasza Viki.

EDIT: 17 maj następny rozdział (kończę poprawki).

1 komentarz:

  1. Moja kochana Viki nie strasz ludzi! Już się bałam, że usuwasz albo zawieszane bloga. Uff a tu tylko, że rozdział pojawi się później. Więc w takim razie czekam z niecierpliwością na 12 maja.
    P.S. Powiedź mi czy Dave albo Grace pojawi się w nowym rozdziale? Buziaczki i zapraszam do mnie.
    Niezalogowana: Maya Redbird

    OdpowiedzUsuń