niedziela, 23 listopada 2014

Opóźnienie

Z góry przepraszam za opóźnienie. Wiem,że rozdział miał pojawić się 21 listopada, ale nie miałam zupelnie czasu na pisanie jego. Moja głowa była zaprzątnięta czym innym, a mianowicie nauką, gdyz miałam dwa kolokwia. A w tym tygodniu będę miała trzecie. Dlatego proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Dziękuję tym,którzy tu zaglądają i komentują, nawet nie wiecie jakie to dla mnie ważne, dlatego dziękuję wam z całego serca. Przykro mi jest jednak z tego powodu,że komentarzy ubywa, niestety jest ich mniej już od dwóch rozdziałów. Nie wiem czy tracę czytelników,czy po prostu nie macie czasu na komentowanie. Mam jednak nadzieję,że czytacie mojego bloga, a więc chciałabym o tym wiedzieć,więc proszę choć o krótki komentarz, od tych anonimowych czytelników też, bo wiem,że tacy są ;) Dla moich stałych czytelników, którzy zostawiają po sobie szczegółowe komentarze serdecznie dziękuję :) Dajecie mi tym dużo radości :) Co do nowego rozdziału to pojawi się w środę 26 listopada. Przygotujcie się na wielkie emocje !  Przepraszam jeszcze raz za opóźnienie. Wasza Viki.

Zmiana daty! Dodam nowy rozdział 3grudnia już na 100%. Przepraszam nie wyrobiłam się.

3 komentarze:

  1. Czekamy, kochana czekamy. Ja to bym stwierdziła że im się nie chce komentować po prostu. Przeczytają rozdział ale o komentarzu zapominają, bo niektórzy to lenie są. Ja też :d jak zobaczę że coś dodasz to lecę i komentuje, ale czasami zapomnę albo mi się nie chce.Czytelnik to leniwa bestia. Pozdrawiam i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Najlepsze to wpaść coby skomentować i dowiedzieć się, że już jutro nowy rozdział! Yeeah!
    Tak sobie więc myślę, że komentarz poleci do jutrzejszego rozdziału, bo baaardzo krucho u mnie z czasem. Przysięgam w ostateczności naskrobać jakąś opinię z komórki. Ogółem baaardzo przepraszam za nieobecność ;]
    PS: Maks do za godzinę powinien pojawić się rozdział na darkness-of-the-soul
    PS2: Cieszę się jutrzejszym dniem! :D
    xx
    Nogitsune

    OdpowiedzUsuń