niedziela, 2 listopada 2014

!Komunikat!

Nowy rozdział czeka gotowy. Mogłam go dodać już dziś, czyli zgodnie z terminem, ale widzę,że sporo osób nie przeczytało jeszcze poprzedniego rozdziału, więc nie wiem czy jest sens. Przekonajcie mnie,że jest :) A najlepszym sposobem na to jest zostawienie komentarza pod rozdziałem :) Ja staram się dodawać rozdziały regularnie, zdarzają się opóźnienia jednodniowe lub dwudniowe, ale staram się żeby wszystko było bez dużych opóźnień. Więc czy mogę liczyć także na odzew z waszej strony? Jeśli zobaczę,że liczba komentarzy powiększy się choć o kilka, to dodam nowy rozdział bez najmniejszej zwłoki. A na razie odkładam datę dodania rozdziału na 6 listopada. Oczywiście może on pojawić się szybciej, to zależy od was. Nie chcę też żebyście odebrali to jako przymus do komentowania. Ja po prostu chcę wiedzieć, czy regularność dodawania postów działa czy też nie i czy z rozdziału na rozdział przybywa czy wręcz zmniejsza się ilość czytelników. Pozdrawiam i z góry dziękuję.

2 komentarze:

  1. Ludzie tacy są, ja nawet taka jestem, że zostanę powiadomienia o rozdziale a nawet nie zajrzę, bo zwyczajnie mi się nie chce. Dopiero jak sobie przypomnę że mam skomentować u kogoś to wtedy tak
    Ja prawie rok nic nie pisałam wiec komentarzy pod rozdziałem się nie spodziewam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa czasami,że się komuś nie chce, rozumiem, ale jak widzę,że ubyło o dużą ilość komentarzy, to myślę,że nie przeczytali,albo nie dodali tylko komentarza,bo im się nie chciało. Ale skoro nie przeczytali to nie ma sensu dodawać nowego,bo i tak większość będzie miała zaległości.

      Usuń