piątek, 3 października 2014

Przepraszam :)

Przepraszam was za to straszne opóźnienie. Ale tyle się działo,że nawet nie miałam czasu dodać komunikatu o tym,że rozdział będzie z opóźnieniem. Obiecuję,że rozdział pojawi się w weekend, bo jest już prawie dokończony. Obiecuję także,że przeczytam i skomentuje wasze rozdziały. Mam nadzieję,że nie macie mi za złe tego,że nie dodałam rozdziału w terminie, mam też nadzieję,że nie zapomnieliście i nie zniechęciliście się przez to do czytania mojego opowiadania. Obiecuję w nowym rozdziale dużoooo akcji i wreszcie FANTASTYKI !

                                                                            pozdrawiam was cieplutko V. :)

4 komentarze:

  1. kiedy rozdział?? bo juz sie nie moge doczekac.. ;((

    OdpowiedzUsuń
  2. o Jezuu.. juz sie nie moge doczekac ;) jeszcze gdybys powiedziala o ktorej godzinie to byloby cudownie :D

    OdpowiedzUsuń