piątek, 14 marca 2014

Liebster Blog Award

Dziękuję serdecznie za nominację do Liebster Award. Nominowała mnie do tego autorka bloga "Hypnnotist" i jest mi z tego powodu bardzo miło i jestem za to bardzo wdzięczna :)

Zasady:
-Nie możesz nominować osoby która cię nominowała
-Odpowiedz na 11 pytań które ci zadam,a następnie nominuj 11 blogów(poinformuj ich o tym i podaj adres swojego bloga) i zadaj także 11 pytań :)

Odpowiedzi na pytania od bloga "Hypnnotist"
1.Hym... chyba to ,że kocham fantastyczne rzeczy i miałam w głowie mnóstwo pomysłów na historie z tego gatunku,a wiec musiałam to gdzieś przelać i wybrałam pisanie bloga.
2.Po pierwsze mieszkałabym w Ameryce a wiec HURA!!! Zawsze chciałam tam mieszkać :D A po drugiem byłby to realny świat z domieszką magii i nadprzyrodzonych stworzeń takich jak wampiry i wilkołaki,więc czułabym się tam idealnie,bo uwielbiam fantastykę :)
3.Niech się zastanowię... Jestem uparta i
4.Hym... Ciężko stwierdzić,bo nie wprowadziłam do bloga jeszcze wszystkich postaci które mam w zamiarze. Ale może Madison(główna bohaterkę), bo ma wiele podobnych cech do mnie np. kocha muzyke i uwielbia rysować tak jak ja :)
5.Moją opinię na temat twojego bloga już znasz :) Ale oczywiście napiszę z chęcią to po raz kolejny :) Twoje opowiadanie jest cudowne. Wszystkie opisy są piękne i głębokie można się w nich zatopić bez pamięci.Historia jest bardzo bardzo ciekawa i oryginalna. Nic dodać nic ująć. Uwierz mi to szczera opinia ,bo nie lubię słodzić,ale akurat na twojego bloga nie można powiedzieć nic złego.
6.Odpowiedź na to pytanie pokrywa się z odp. na pierwsze pytanie ,ale mogę dodać ,że chciałam stworzyć własną historię , inną niż te które oglądam lub czytam i mam nadzieję,że mi to się udaje :D
7.Hym... trudne pytanie. Zależy o jaką wiarę chodzi. Na pewno wierzę w siebie
8.Oj... ciężko wybrać.... chyba bym chciała śpiewać,bo kocham śpiewać
9.Tu będzie ciężko bo mam kilkanaście ulubionych piosenek,więc przepraszam ale nie umiem zdecydować się na jedną.Podam kilka:
- Bruno Mars "Grenade"
-Adam Lambert "Better than I know myself" i dużo innych jego piosenek :)
-Adele "Someone like you"
-Eric Saade "Without you I'm nothing" , " Hearts in the air" , "Marching in the name of love"
-Beth Crowley " Worrior"
-Gabrielle Aplin "The power of love"
-Rihanna "Diamonds
-Justin Bieber "As long as you love me"
-James Arthur "Impossible"
-Hawk Nelson "I still miss you"
Znając życie pewnie o jakiejś zapomniałam.Kocham je i wiele wiele innych piosenek. Kocham muzykę i nie umiem wybrać jednej ulubionej. :)
10.Mam takie 4 , a mianowicie :
1)Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia
2)Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone.
3)Ja nie robię tak jak wszyscy nie mam na imię każdy
4)Przeżyj życie tak, żeby twoim epitafium mogło być: “ Nie żałuję”
11. Ok, mogę ci to obiecać :)

Blogi które nominuję to :
1.http://inside-evil.blog.pl/
2.http://www.fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com/
3.http://www.my-world-is-your-name.blogspot.com/
4.http://untouched-undead.blogspot.com/
5.http://www.themoordeath.blogspot.com/
6.http://tylko-badz.blogspot.com/

Pytania do was to : 
1.Co skłoniło cię do założenia bloga?
2.Skąd wzięłaś pomysł na swoją opowieść? Czy to była jakaś inspiracja , np. filmem,książką?
3.Jakie książki najchetniej czytasz?
4.Czy masz swoją ulubioną pisarkę/pisarza?
5.Jaki film jest twoim ulubionym?
6.Jaki masz ulubiony serial?
7.Kto jest twoim ulubionym aktorem? A kto aktorką?
8.Wolisz czytać czy oglądać ?
9.Co sądzisz o moim blogu ( o mojej powieści) ? Tylko szczerze :)
10.Którego bohatera ze swojego bloga lubisz najbardziej? A może lubisz też jakiegoś bohatera z mojego bloga?
11.Czy możesz mi obiecać,że będziesz zaglądać na mojego bloga? :)

3 komentarze:

  1. Kolejna osoba, która uwielbia śpiewać! Dobrze, że zdecydowałam się przeczytać Twoje odpowiedzi, bo przypomniałaś mi o piosence "Better Than I Know Myself", której nie słuchałam już tyle czasu! A bardzo ją lubię. Dziękuję Ci, że odpowiedziałaś na wszystkie pytania. Kurcze, wszystkie osoby, które jako tako znam i lubią fantastykę, uwielbiają rysować. Głupio się czuję bo ja nadal rysuję tylko patyczaki, hahaha :) Zawsze chciałam umieć przepięknie rysować, ale niestety, nie odziedziczyło się talentu po mamie.
    Przy okazji, zapraszam Cię serdecznie do przeczytania nowego rozdziału u mnie i pozostawienia po sobie opinii, na której, nie ukrywam, bardzo mi zależy, hypnnotist.blogspot.com
    Dziękuję i miłego wieczoru, M

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ za nominacje.
    Pozdrawiam Wigi <3

    a tymczasem zapraszam na 8 rozdział z życia Sary :*
    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo.
    http://my-world-is-your-name.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń