niedziela, 4 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Dziękuję serdecznie za nominację dla bloga inside-evil.blog.pl oraz dla bloga teen-wolf-opowiadanie.blog.pl

Nominację otrzymałam już jakiś czas temu ale wcześniej nie miałam czasu aby się tym zając gdyż byłam na wakacjach i jakoś tak dopiero teraz się do tego zabrałam. Mam nadzieję,że nie jest jeszcze za późno, no a jeśli jest to trudno ale nie wiedziałam :)

Odpowiedzi na pytania dla bloga Inside Evil
1.Hym... chyba nie, no może to ,że jak prawie każda nastolatka chciałabym byc gwiazdą :D
2. Współczesna moda,muzyka itp.
3.Chyba w domu, ale lubię także na mieście, zależy gdzie na tym mieście i z kim :D
4.Chyba jak każdy bym troche zaszalała. Zakupy i fajna impreza w gronie przyjaciół byłaby obowiązkowa. Ale także bym zaoszczędzila jakąś częśc pieniędzy :)
5.Bardzo ładny :) ale także miły, mądry,dobry. Mógłby także umiec grac na gitarze :)
6.Moim ulubionym serialem były "Przygody Merlina" ,ale niestety jego emisja już się zakończyła
7.Hym...czarownicą, ale dobrą czarownicą więc wole określenie czarodziejką, bo kocham magię
8.Chyba nie mam ulubionego bohatera książkowego. Jeszcze żaden chyba nie był na tyle idealny aby nazwac go ulubionym
9.Hym... trudne pytanie, bo lubię siebie opisywac wieloma wyrazami :D Ale wybiorę : niezwykła :)
10. Wolę oglądac filmy, ale niektóre książki są lepsze niż film więc trudno wybrac.
11.Na 100% jakieś w Ameryce, hym... może Los Angeles, albo Nowy Jork lub słoneczne Miami

Odpowiedzi na pytania dla bloga Teen Wolf
1.Dobry
2.Nie mam
3.Szczęście,piękny dom, super samochód
4. Trudno wybrac , zalezy jaki film a jaka książka, z reguły wole filmy, ale niektóre książki są lepsze niż filmy, więc nie moge dokonac wyboru
5.Na te pytanie chyba bedzie ciężko mi odpowiedziec
6.Filmowy a raczej serialowy to Merlin (Colin Morgan)
7.Pop i Rock najbardziej
8.Gdzieś gdzie byłaby cudowna plaża,słońce i czyste,przejrzyste morze.
9.Lato
10.Bardzo ładny :D ale także mądry.miły,dobry. A i mógłby umiec grac na gitarze :D
11.Hym... szczerze to nie wiem


Moje pytania dla nominowanych blogów przeze mnie :
1.Co skłoniło cię do założenia bloga?
2.Jaką tematyke książek i filmów lubisz najbardziej?
3.Kto jest twoim idolem/idolką ?
4.Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
5.Czym się interesujesz?
6.Czy chciałabyś/chciałbyś aby w naszym realnym świecie istniała magia ?
7.Wolisz wampiry czy wilkołaki?
8.Czy któraś postac z jakiejś książki lub jakiegoś filmu odzwierciedla twoją osobę?
9.Wymarzone wakacje to ... ?
10.Jak lubisz spedzac wolny czas?
11.Czy powyższe pytania sprawiły ci jakąś trudnośc? Jeśli tak to które? :)

Blogi które zostaną nominowane przeze mnie ,powinne odpowiedzec na pytania zadane powyżej na swoim blogu, a także nominowac 11 blogów (może byc mniej niż 11) i napisac swoje pytania dla nominowanych blogów.
                    UWAGA ! Nie nominujemy bloga który nas nominował !


Ja nominuję takie blogi jak :
1.http://sarahisabeldelaney.blogspot.com/
2.http://manboy-graffa.blogspot.com/ 
3.http://devon-and-imagination-graphics.blogspot.com/
4.http://obok-ciebie-jb.blog.onet.pl/
5.http://saga-zakleta.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz