czwartek, 4 kwietnia 2013

Co warto obejrzeć cz.2 Filmy

W poprzedniej notce pisałam o serialach, które lubię. W tej napiszę o filmach które moim zdaniem są interesujące,być może nie dla wszystkich ale ja uważam je za jedne z najlepszych.
Nie będę wam pisać o wszystkich filmach jakie oglądałam, podam tylko te które uważam za najlepsze,jest to jedynie moja własna ocena.
Nie bedą one ułożone w kolejności, więc nie sugerujcie się numerami, o jakości filmu będą świadczyć gwiazdki,czyli :
***** - to film rewelacyjny, SUPER pod każdym względem
****- to bardzo,bardzo dobry film
***- to dobry film
**- to film fajny
*- to film w miare fajny,który można sobie obejrzeć w wolnym czasie
A więc w mojej kategorii powyżej nie ma złej oceny,gdyż podaje wam tu tylko te najfajniejsze filmy :)

1.Jestem Numerem Cztery(I am number Four) - *****
2.The Karate Kid (2010r.) - *****
3.Sala Samobójców - *****
4.Harry Potter (wszystkie części) - ****
5.Piraci z Karaibów(wszystkie części jakie do tej pory były) - ****
6.Saga Zmierzch(wszystkie części) - ****
7.Moja niania jest wampirem - *
8.Porwanie(Abduction) - *****
9.Trzy metry nad niebem & II cz. Tylko ciebie chcę - ***
10.Bestia(Beastly) - *****
11.Ostatnia piosenka(The Last Song) - *****
12.Postrach nocy - ****
13.Gwiezdny pył(Stardust) - *
14.Charlie(The Perks of Being a Wallflower) - ****
15.Uczeń Czarnoksiężnika - *****
16.Ciemność rusza do boju - ***
17.Ostatni legion - ***
18.Wciąż ją kocham(Dear John) - ***
19.Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy:Złodziej pioruna - **
20.Opowieści z Narni(wszystkie części jakie do tej pory były) - ***
21.Pocałunek śmierci - **
22.Piekielna zemsta(Drive Angry) - **
23.Avatar - *****
24.Apocalypto - **
25.Big Love - **
26.Mroczne cienie - **
27.Podróż na tajemnicza wyspę - ***

28.Dragonball:Ewolucja - **

29.Charlie St. Cloud - ****

30.Liceum Avalon - ***

31.Pamięć absolutna - ***

32.Brama Tygrysa i Smoka - **


To by było na tyle. Ale jak znając świat i życie to pewnie zapomniałam o kilku fajnych filmach :)

Oglądaliście wszystkie filmy z tej listy? Jeśli tak to czy się chociż w części zgadzacie z moją oceną?
A może nie oglądaliście niektórych? Więc goraco polecam :)
Napracowałam sie trochę nad tą listą hehe :D Więc prosze ładnie o chociaż mały komentarz, a w nim wasze zdanie na ten temat :)
                                                                                                                  Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Emm parę filmów widziała i rzeczywiście podobnie do Ciebie je polecam. Natomiast muszę się przyznać, że nie wszystkie widziałam .... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość filmów widziałam z twojej listy i muszę przyznać, ze niektóre zaliczają się nawet do moich ulubionych. Najwyraźniej mamy podobny gust ;3 Ps: Czekam na twoja historie ;] I zapraszam także do http://inside-evil.blog.pl/ ;3

    OdpowiedzUsuń